fredag 8 mars 2013

Lite fler kort


Här har det gått en bra tid sen senast men här kommer en bild på ett av vändagskortena som utlovat, bättre sent än aldrig. Har använt mig av den här "dragspelstypen" på kort som jag också hade i förra inlägget. Snabba och enkla kort att göra men som ser mer invecklat ut än det egentligen är.



En annan modell på kort fick min 7-åriga brorsdotter Elisabeth till födelsedagen. Modellen hittar du här. Finns många fina ideer på kort på  Youtube, gäller bara att ha tid att söka och jag sparar dem sen under favoriter i datorn så de är lätta att hitta då många av modellerna har mått som jag inte kommer ihåg från gång till gång. Har en ide om att göra en mapp med kort mallar där måttena är uppskrivna men det får vänta en tid ännu tills jag fått ihop tillräckligt med olika sorters kort.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar