torsdag 28 mars 2013

Glad Påsk


Glad Påsk och god fortsättning på våren. Har pysslat lite här hemma och fått ihop några påskägg. Det är det enda påskpyntet förutom tulpanerna som jag har, tycker påsken far så obemärkt förbi så det är inte någon vits med mer.




Det är vanliga pappägg som jag har dekorerat med servetter och decoupagelim. Band och spetsar får sen omsluta äggena och gömma skarven mellan lock och botten. Det är kul med decoupage och fort går det, skulle kunna använda det mer men av någon orsak blir det just aldrig av.


Tulpaner kan jag inte få för mycket av, trist bara att de håller så kort stund. Men jag får njuta desto mer av dem medan de står sig. Ha det så bra allihop och njut av solen.

2 kommentarer:

  1. Vackra påsk ägg! Ha en fin påsk du med!
    Kram Maja

    SvaraRadera
  2. Så fina ägg! Ja det är sant att påsken den bara far förbi..lite påskåynt har jag nog.. lite fjädrar o så.. ha en bra påsk..

    SvaraRadera