söndag 24 november 2013

Julkort 2013



Har äntligen fått färdigt några av årets julkort, känns som jag skulle vara lite försenad i år. Började så bra redan i september men sen fick jag inte så mycket gjort men nu är jag på gång igen.



Papprena är från Glitz och Farm house plus lite gammalt som jag inte minns varifrån de är. Stansarna är från RoxStamps, Memory box och Marianne Design. Bilderna är från Slöjd-detaljer och Paperella. Jag har tonat ner färgerna på papprena lite med Distress Ink, gillar de lite murrigare tonerna.

1 kommentar:

  1. Så fina! Du har i alla fall kommit igång, tänk jag som inte ens ha börjat.. brukar bli nån dag före de skall sändas iväg..Idag har jag haft baktillbehörs party..oj så mycket fint det finns.. precis som till scrapp,, ;O) ha en bra dag!

    SvaraRadera